Повнокольоровий офсетний друк великого формату А0 і А1 в Києві

 

Купить сигнализатор поклевки можно здесь

Друк рекламної продукції в Києві

Друкарська реклама уперше з'явилася в Англії в 1478 році. І з тих далеких пір поліграфія і реклама розвивалися разом.

Нині рекламна продукція - один з основних доходів друкарень. Реклама в поліграфії займає значиме місце, так само як і поліграфія в рекламі. Друкарська продукція важлива як в BTL так і в ATL. Поліграфічна реклама  - это флаєри,  ліфлети, буклети, плакати, стикеры, воблери, цінники і багато що інше.

Усі ці найменування, як і множину інших, виготовляє друкарня "Техніка".

Поліграфія грає величезну роль в рекламі. Багато хто помилково думає, що з розвитком інформаційних технологій поліграфічна продукція пішла на задній план, адже зберігати і передавати інформацію в електронному вигляді значно простіше і дешевше. Це не так. Так, друкарський каталог замовити Поліграфія грає величезну роль в рекламі. Багато хто помилково думає, що з розвитком інформаційних технологій поліграфічна продукція пішла на задній план, адже зберігати і передавати інформацію в електронному вигляді значно простіше і дешевше. Це не так. Так, друкарський каталог замовити набагато складніше і дорожче, ніж електронний, та стало менше газет і журналів, та багато хто читає книги з дисплеїв електронних пристроїв, але поліграфічне виробництво проіснувало багато віків і без бою не здасться.

У входів в метро, у супермаркетів і на виставках не роздаватимуть лазерні диски. Їх ніхто навіть не вставить в CD- привід. На стовпах і в під'їздах не вішатимуть ЖК монітори, тому що їх, просто, понесуть. І з тієї ж причини не кластимуть ноутбуки в холах готелів, перукарень і бізнес центрів. Друк листівки обходиться значно дешевше, ніж коштує флеш-носитель інформації. Та і на той же флеш-носитель можна нанести зображення або напис.

Так що поліграфія не помирає. Вона продовжує грати значиму роль в рекламі. З'являються нові друкарські рекламні матеріали, нові способи друку, сучасніше устаткування.

 

 

Друк і виготовлення флаєров в Києві

Флаєр(від англ. fly - літати; flyer, flier - рекламний листок) - невелика рекламна листівка, що як правило, надає право на знижку. Зустрічається також в написаннях флаєрс і флайєрс.

Флаєр - це невелика інформативна листівка, часто виконана в яскравих, соковитих фарбах. Використовують флаєры, в основному, як роздавальний матеріал в різних рекламних і промо-акциях. Нерідко флаєр є своєрідним безкоштовним пропуском, запрошенням або навіть вхідним квитком на який-небудь захід. На відміну від запрошень, що зазвичай персоналізуються, флаєром може скористатися будь-якою

Флаєры - один із способів швидкої і масової реклами. Дизайн флаєров прагнуть зробити таким, що найбільш підходить під подію, що відбувається, щоб за мінімальний час притягнути найбільшу кількість зацікавлених людей. Залежно від того, що рекламується флаєром і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими або інформаційними, містити в собі різну інформацію - ціну або переваги продукції, виконаними в кольорі або чорно-білими, одно- або двосторонніми, на щільному крейдованому або тонкому офсетному папері. Для особливих цілей іноді до матеріалу, з якого виготовлений флаєр, застосовують мінімальну постдрукарську обробку(різання, фальцювання, бигівка). Геометрична форма зазвичай стандартна - прямокутна, але може бути і будь-якою.

Формати флаєрів:

  • 1/3 А4 — 99 × 210 мм
  • А5 — 148 × 210 мм
  • А6 — 105 × 148 мм
  • А7 — 74 × 105 мм

Друк плакатів форматів А0, А1, А2 в Києві

Плакати бувають рекламними, учбовими, агітаційними і ін. Але, у будь-якому разі, собеностями плакату яляется те, що він має бути видний на відстані, бути зрозумілим і добре сприйматися глядачем. Характерно для плакатів наявність помітного зображення при порівняно невеликій кількості тексту.

Друкарня "Техніка" друкує плакати будь-яких розмірів від А3 до А0. Можлива послепечатная обробка - покриття Уф або захисним лаком.

Про формати детальніше тут.

plak 2 plak 4