Друк рекламної продукції в Києві

Друкарська реклама уперше з'явилася в Англії в 1478 році. І з тих далеких пір поліграфія і реклама розвивалися разом.
Нині рекламна продукція - один з основних доходів друкарень. Реклама в поліграфії займає значиме місце, так само як і поліграфія в рекламі. Друкарська продукція важлива як в BTL так і в ATL. Поліграфічна реклама - это флаєри, ліфлети, буклети, плакати, стикеры, воблери, цінники і багато що інше.
Усі ці найменування, як і множину інших, виготовляє друкарня "Техніка".
Поліграфія грає величезну роль в рекламі. Багато хто помилково думає, що з розвитком інформаційних технологій поліграфічна продукція пішла на задній план, адже зберігати і передавати інформацію в електронному вигляді значно простіше і дешевше. Це не так. Так, друкарський каталог замовити Поліграфія грає величезну роль в рекламі. Багато хто помилково думає, що з розвитком інформаційних технологій поліграфічна продукція пішла на задній план, адже зберігати і передавати інформацію в електронному вигляді значно простіше і дешевше. Це не так. Так, друкарський каталог замовити набагато складніше і дорожче, ніж електронний, та стало менше газет і журналів, та багато хто читає книги з дисплеїв електронних пристроїв, але поліграфічне виробництво проіснувало багато віків і без бою не здасться.
У входів в метро, у супермаркетів і на виставках не роздаватимуть лазерні диски. Їх ніхто навіть не вставить в CD- привід. На стовпах і в під'їздах не вішатимуть ЖК монітори, тому що їх, просто, понесуть. І з тієї ж причини не кластимуть ноутбуки в холах готелів, перукарень і бізнес центрів. Друк листівки обходиться значно дешевше, ніж коштує флеш-носитель інформації. Та і на той же флеш-носитель можна нанести зображення або напис.
Так що поліграфія не помирає. Вона продовжує грати значиму роль в рекламі. З'являються нові друкарські рекламні матеріали, нові способи друку, сучасніше устаткування.